Audyt merchandisingowy

Po co potrzebny jest audyt merchandisingu?

  • Brak dynamiki sprzedaży
  • Układanie towaru pozostawia wiele do życzenia, a zaufanie do pracy merchandiserów jest niskie
  • Słaba kontrola efektywności pracy merchandiserów

Rozwiązanie tych i wielu innych problemów nowoczesnego merchandisingu zapewnia audyt

Nasze audyty

Stawiamy na uczciwe wykładanie, uczciwe raporty fotograficzne i bezpośrednią komunikację z superwajzorem!

Rozwiązanie tych i wielu innych problemów nowoczesnego merchandisingu zapewnia audyt

  • kontrolować jakość pracy twojego zespołu handlowego;
  • obiektywnie ocenić ilość prezentowanych towarów, różnorodność asortymentu i przestrzeganie warunków przechowywania;
  • przeanalizować efektywność wykorzystania sprzętu i materiałów reklamowych;
  • śledzić politykę cenową i asortymentową konkurencji.

Dlaczego warto zwrócić się do nas po pomoc

  • kontrolować jakość pracy twojego zespołu handlowego;
  • obiektywnie ocenić ilość prezentowanego towaru, różnorodność asortymentu i przestrzeganie warunków przechowywania;
  • nasi niezależni i doświadczeni audytorzy przeprowadzają kontrole merchandiserów, co pomoże stworzyć obiektywny obraz sytuacji.

Oprócz bezpośredniej kontroli, nasi specjaliści mogą:

  • Poprawić jakość pracy twoich pracowników;
  • Konsultować klientów.

Czy potrzebuję audytu?

Czy sprzedaż w twojej firmie spada?

Czy konkurenci wyprzedzają Cię, zajmując „rynki”, na których Cię nie ma?

Czy Twój zysk Cię nie satysfakcjonuje?

Czy Twój dział sprzedaży wymaga optymalizacji?

Czy chcesz uniknąć sezonowych „skoków”?

Stali klienci odchodzą lub zmniejszają zakupy? Brak napływu nowych klientów?

Usługa tajemniczych klientów

Czy te pytania są dla Ciebie aktualne? W takim razie audyt merchandisingowy jest Ci potrzebny!

Zamów uczciwe wykładanie towarów w sklepie spożywczym już dziś!

Po szczegóły zadzwoń pod numer telefonu

+48 00 0000000

Jak przeprowadzany jest audyt?

Dane z monitoringu są wprowadzane do wcześniej zatwierdzonego formularza uzgodnionego z klientem. Przeprowadzany jest także audyt fotograficzny regałów, lad, magazynów itp. Procedura ta może być jawna lub tajna.

Kontrole mogą być:

  • Jednorazowe

    Pomagają zaktualizować informacje na moment złożenia wniosku.

  • Regularne

    Pozwalają zobaczyć dynamikę rozwoju i stan

Nasze zalety

Umiejętności

Zdobywaliśmy doświadczenie, pracując z największymi sieciami handlowymi, dzięki czemu jesteśmy liderami w naszej branży

Szybkość

Szybkie rozpoczęcie projektu od 3 dni

Zasięg

Działamy w kilku krajach

Raportowanie online

Oferujemy dowolną, wygodną dla Ciebie formę raportowania, w tym materiały foto i wideo

NASZE LISTY Z PODZIĘKOWANIAMI

ZAPEWNIAMY USŁUGI MERCHANDISERÓW W 9 KRAJACH

Ponad 142 miasta na Ukrainie i w Polsce

Zamów prezentację