Jednym z naszych profili jest merchandising w sieciach budowlanych.
Przez lata owocnej pracy zbadaliśmy rynek materiałów budowlanych i zyskaliśmy niezbędne doświadczenie w promocji marek.
Nasi specjaliści realizują efektywną ekspozycję towarów budowlanych w punktach ich sprzedaży.
Towary tego samego typu są pogrupowane w odpowiednie działy;
Pod każdą grupą towarów znajdują się aktualne metki z cenami.
Cotygodniowe raporty
Zawsze widzisz aktualne sprawozdania i raporty fotograficzne, co umożliwia analizę poprawności ekspozycji i dynamiki sprzedaży.
Pod uwagę brane są ważne czynniki:
Dzięki raportowi fotograficznemu możesz wizualnie ocenić naszą pracę. Informacje o stanie zapasów magazynowych pomagają zoptymalizować proces zakupu towarów.
Zwiększenie liczby zamówień na Twoją produkcję
Nasi specjaliści ściśle współpracują z kierownikami działów w sieciach handlowych.
Wszystkie te czynniki mają pozytywny wpływ na obrót towarowy.
Zatrudniliśmy grupę profesjonalnych merchandiserów. Pracownicy pojawiają się na obiekcie w ciągu 14 dni i od razu rozpoczynają swoją pracę.
Nasi pracownicy są przyjmowani na etat w naszej firmie, co umożliwia zredukowanie Twoich kosztów w dziale kadr.
Cotygodniowe, a w razie potrzeby codzienne, nasi pracownicy przedkładają raporty o sprzedaży. Raporty zawsze uzupełniane są zdjęciami. Dzięki temu zawsze możesz zobaczyć, w których punktach i na jakie towary jest popyt, co pozwala na operatywne podejmowanie decyzji zarządczych.
Sprawdzamy i analizujemy pracę każdego z naszych pracowników, dzięki czemu w 100% gwarantujemy jakość naszej pracy
Pozostaw zgłoszenie, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 3 minut.
Typu"ręce"
Kompleks usług mających na celu ekspozycję towarów na regałach, aktualizację i umieszczanie odpowiednich metek cenowych, materiałów POS. Merchandiser przemieszcza materiały budowlane z magazynu do strefy sprzedaży, nieustannie utrzymując zapełnienie półek. W przypadku zmiany cen, operatywnie generowane i wypełniane są karty produktów.
Konsultacje
Eksponowanie towarów i wyczerpujące informowanie o nich klientów. Merchandiser materiałów budowlanych nie tylko wypełnia witryny sklepowe, ale także komunikuje się z klientami w celu określenia ich potrzeb. Nasz pracownik doradza, jaki towar jest najlepszy do osiągnięcia pożądanego przez nabywcę rezultatu i dyskretnie nakłania (rekomenduje) klientowi nabycie Twojego towaru.
Ponad 142 miasta na Ukrainie i w Polsce