Nadzorujemy personel
Lubimy wykonywać swoją pracę profesjonalnie. Dlatego nasi pracownicy są szkoleni, a ich praca jest starannie monitorowana. Ściśle współpracujemy z kierownictwem sklepu, analizujemy raporty. Jeżeli na obiekcie pracuje więcej niż jeden pracownik, to pracę podejmuje również profesjonalny audytor. W razie potrzeby personel jest wymieniany. Możesz również w dowolnym momencie zamówić dodatkowych pracowników, a my udostępnimy ich w możliwie najkrótszym terminie.
Składamy sprawozdania
Nasi merchandiserzy codziennie generują aktualne raporty (w tym raporty fotograficzne). Możesz kontrolować naszą pracę online.
Dany pracownik pełni kilka funkcji:
Zamówienie usług konsultanta-merchandisera to doskonały sposób aby zapewnić idealny stan witryn oraz sposób na zachęcenie klientów do kupowania "tu i teraz". Zwiększ obrót towarów i przychody z ich sprzedaży, a także lojalność wobec Twojej marki!
Nasi specjaliści przyjaźnie i serdecznie powitają Twoich klientów, pomogą w rozpoznaniu ich potrzeb i zaoferują im towary Twojej marki, ujawniając ich zalety. Specjaliści “SKU” są przeszkoleni pod kątem radzenia sobie z obiekcjami i mogą wspierać transakcję. Ponadto doświadczeni współpracownicy kontaktują się z kierownikami działów w sklepach i składają zapotrzebowania na zwiększenie zakupów Twoich towarów.
Przed takim specjalistą stawiane są ważne zadania:
Zamówienie usług merchandiserów typu „ręce” w Warszawie i innych regionach Polski to gwarancja utrzymania witryn w idealnym stanie. Cały asortyment jest ułożony zgodnie z zasadami merchandisingu, cenówki i informacje o produkcie są aktualizowane.
Taki specjalista nie może w pełni doradzić klientowi, ale jest w stanie odpowiedzieć na proste pytania kupujących. Jego głównym zadaniem jest układanie dużej liczby pozycji towarowych, co pozwala na szybkie wypełnienie półek. Jest to szczególnie istotne, jeśli oferujesz produkty cieszące się dużym zainteresowaniem.
Najważniejszą zaletą takiego pracownika promocyjnego jest to, że promuje on produkty konkretnej marki. Do tej kategorii należą specjaliści typu „ręce” oraz konsultanci. Pierwsi dbają głównie o szybkie wykładanie na witryny dużej ilości towarów. Konsultanci natomiast specjalizują się w prezentacji produktów. Proponują je klientom, podkreślając główne zalety, i stymulują sprzedaż.
Usługi każdego z tych pracowników są przydatne w różnych sytuacjach. Jeśli trzeba stale uzupełniać witryny towarami lub całkowicie je wypełnić (na przykład podczas otwarcia), nieocenioną pomocą jest merchandiser typu „ręce”. Natomiast jeśli celem jest zwrócenie uwagi kupującego na konkretny produkt i jego sprzedaż, to najlepszy moment, aby zaangażować do pracy doświadczonego konsultanta!
Zamówienie usług takiego specjalisty jest najtańsze. Łączony merchandising charakteryzuje się kilkoma cechami:
Usługi łączonego merchandisingu w Warszawie są aktualne, jeśli masz niewielki asortyment produktów. Tworzenie własnej służby merchandisingowej jest nieopłacalne. Utrzymywanie stałego specjalisty na etacie jest niekorzystne. Jednak konieczne jest utrzymanie odpowiedniego stanu witryn, analiza zapasów magazynowych i tworzenie raportów. Wyjściem z tej sytuacji jest zamówienie usług łączonego pracownika handlowego.
Będzie on układał produkty zarówno Twojej marki, jak i kilku innych dostawców, aktualizował karty towarowe oraz tworzył raporty fotograficzne i analityczne.
Taki specjalista to optymalny wybór dla producentów, którzy umieszczają niewielką ilość produktów w różnych punktach sieci handlowych. Charakterystyczne cechy tego rodzaju marketingu handlowego:
Jeśli w danym punkcie sprzedaży posiadasz stosunkowo niewielką liczbę pozycji asortymentu, utrzymywanie tam stałego specjalisty promocyjnego nie jest konieczne. Wizytujący pracownik przebywa w sklepie 20-60 minut, po czym udaje się dalej zgodnie z trasą. W następnym punkcie sprzedaży również wykłada produkty, analizuje zapasy magazynowe i sporządza raporty.
Odwiedzając w ciągu dnia kilka sklepów, wizytujący merchandiser w Warszawie i Polsce wykonuje niezbędne działania, aby oferować Twoje produkty klientom.
Zamówienie usług takiego pracownika jest aktualne w przypadkach, gdy realizujesz dużą ilość towarów lub gdy korzystna jest schemat obsługi jednego merchandisera dla kilku dostawców jednocześnie. Cechy charakterystyczne stacjonarnego merchandisingu:
Stacjonarny merchandiser wykonuje zadania związane z wykładaniem produktów w określonym dziale dla jednej lub kilku firm. Stacjonarnym specjalistą jest również konsultant, który bezpośrednio stymuluje wzrost sprzedaży
Usługi takiego pracownika są potrzebne do rozwiązania kilku zadań:
Merchandising budowlany to układanie produktów, serdeczne przywitanie klientów, określenie ich potrzeb i rekomendowanie Twoich produktów do rozwiązania konkretnych zadań klientów. Nasi pracownicy podczas konsultacji podkreślają zalety Twojego towaru, nienachalnie skłaniając odwiedzającego dział do zakupu i towarzysząc mu podczas dokonywania transakcji.
Pozostaw zgłoszenie, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 3 minut.
Ponad 142 miasta na Ukrainie i w Polsce